~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................... Διαδικτυακή περιοδική έκδοση για τα μέσα μαζικής επικοινωνίας * με ειδήσεις * άρθρα * υπεύθ. σύνταξης: Πάνος Σ. Αϊβαλής *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

email:kepeme@gmail.com
_________________________________________________________________________________________________________________________

«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…». Γκαίτε

~~~

...................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"

........................................................."Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει" Γιώργος Σεφέρης [1900-1971]

Κυριακή, 13 Απριλίου 2008

Με αφορμή το τελευταίο «αντίο» του περιοδικού αντί…


Περί Περιοδικών - Ιεραπόστολοι και έμποροι

Υπάρχουν δύο πολύ γενικές κατηγορίες «περιοδικέιρος»: οι ιεραπόστολοι και οι έμποροι. Οι ιεραπόστολοι είναι αυτοί που πιστεύουν σε έναν καλύτερο κόσμο και πως με τα περιοδικά τους θα μπορέσουν να αλλάξουν αυτόν τον κόσμο. Εχουν βαθύ συναισθηματικό δέσιμο τόσο με τις εκδόσεις τους ταυτίζοντας την φιλοσοφία τους με τα προσωπικά τους πιστεύω. Γι αυτό το λόγο αγωνιούν διαρκώς για την επιβίωση και την συνολική τους πορεία. Είναι τα «μωρά» τους και ασχολούνται παθιασμένα με το μεγάλωμά τους. Είναι αυτοί που επιμένουν ότι τα περιοδικά θα εκδίδονται πάντοτε από τους δημοσιογράφους…

Οι έμποροι πάλι, μπορεί επίσης να αγαπούν πολύ τα περιοδικά τους όμως γι αυτούς οι εκδόσεις δεν είναι παρά μια ακόμη δουλειά, μια ακόμη επιχειρηματική δραστηριότητα. Γι αυτούς ο βασικός λόγος έκδοσης ενός περιοδικού είναι το κέρδος, για τους ίδιους και για τις επιχειρήσεις τους. Γι αυτούς η δημοσιογραφική ύλη είναι το «γέμισμα» του προϊόντος. Τα περιοδικά «βγαίνουν» από τους εμπορικούς διευθυντές και τους υπεύθυνους διαφήμισης.

Τις δύο τελευταίες δεκαετίες οι έμποροι –και τα εμπορικά τους τμήματα- έχουν πάρει το πάνω χέρι. Οι παλιοί ιεραπόστολοι-εκδότες εφημερίδων και περιοδικών, είτε πέθαναν είτε αποσύρθηκαν είτε παραδόθηκαν, σχεδόν αμαχητί τους εμπόρους. Βλάχος (πατέρας και κόρη), Λαμπράκης (πατήρ), Βουδούρης, Θεοφανίδης, Πάνος Κόκκας, Τερζόπουλοι, Τεγόπουλος υπήρξαν πραγματικοί ιεραπόστολοι-εκδότες. Με όλα τα καλά και τα κακά τους. Μπορεί να έπαιξαν τρομερά και φοβερά παιχνίδια εξουσίας ουδέποτε όμως παράδωσαν τα «παιδιά» τους στις ανάγκες της κερδοσκοπίας. Όχι ότι δεν κέρδιζαν! Κέρδιζαν και μάλιστα πολύ, όσο κανείς από τους σημερινούς εκδότες-εμπόρους δεν μπορεί καν να φανταστεί. Κέρδιζαν όμως με θηριώδης κυκλοφορίες και όχι ξεπουλώντας κάθε γωνιά των εφημερίδων και των περιοδικών τους στους διαφημιστές.

Το χάσμα ανάμεσα σε ιεραπόστολους και έμπορους-εκδότες μπορεί φυσικά κάποιος να το δει σε όλο του το μεγαλείο στις ΗΠΑ. Δεν χρειάζεται να πάμε πολύ πίσω: το 2006 ο όμιλος Time έβγαλε στο σφυρί ούτε λίγο ούτε πολύ 18 τίτλους περιοδικών (ανάμεσά τους το Parenting, το Field & Stream και το Outdoor Life, άλλοτε «πρωταθλητές» πωλήσεων). Για το Time Inc. εκείνο που μέτρησε είναι πως το κόστος υπερέβαινε τα κέρδη. Ούτε τίτλοι ούτε ιστορία ούτε το πόσο αγαπητά στον κόσμο ήσαν αυτά τα περιοδικά είχε καμιά σημασία. Ούτε όμως και το «σινάφι» ασχολήθηκε ιδιαίτερα με αυτό το «ξεπούλημα». Από την άλλη πλευρά, φανταστείτε τον Hugh Hefner να πουλάει το PlayBoy και τον Jann Wenner να εκχωρεί το Rolling Stone. Δεν είναι μόνο ότι θα γινόταν πρώτη είδηση σε όλα τα μεγάλα κανάλια και σειρά άρθρων και αναλύσεων σε όλα τα μεγάλα έντυπα όλης της Γης. Και οι ίδιοι, είναι το πιθανότερο, πως αργά ή γρήγορα θα πέθαιναν από κατάθλιψη…

Ο Hefner και ο Wenner είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα ιεραπόστολων-εκδοτών. Ουσιαστικά όλη τους η ζωή ήταν αυτά τα περιοδικά. Ζουν γι αυτά και από αυτά. «Ο Hugh Hefner το μόνο που έχει κάνει στη ζωή του είναι ένα σπουδαίο περιοδικό» λέει ο Felix Dennis, εκδότης, μεταξύ άλλων, του MAXIM και του The Week για να συμπληρώσει: «την τελευταία φόρα που μέτρησα είχα υπολογίσει πως έχω ξεκινήσει πάνω από 50 περιοδικά εκ των οποίων μόνο 14 εξακολουθούν να κυκλοφορούν. Ο θάνατος και η χρεοκοπία μπορεί να έλθει και στις καλύτερες οικογένειες γι αυτό κι έχω μάθει να μη δένομαι συναισθηματικά με κανένα τίτλο και καμιά έκδοση. Υστερα είναι και το άλλο: δεν είμαι και κανένας φανατικός καταναλωτής των Media. Δεν βλέπω τηλεόραση, δεν πηγαίνω στον κινηματογράφο και για να σας πω και τη μαύρη αλήθεια δεν διαβάζω και περιοδικά, εκτός φυσικά από το The Week, τον Economist, το New Scientist, το Spectator και αραιά και που τον New Yorker. Τα δικά μου περιοδικά δεν είναι «παιδιά» μου, είναι η δουλειά μου».


*από τον ANemos http://naftilos.blogspot.com/2008/04/2.html

Το περιοδικό Αντί αναστέλλει την έκδοσή του.

Κρίμα. Τα "τεύχη αφιερώματα" του περιοδικού ANTI έσωσαν πολλές φορές την τιμή του ελληνικού Tύπου. Και οι εκδόσεις Πολύτυπο υπήρξαν εξαιρετικές.
Με τον τρόπο του, ο Παπουτσάκης άφησε εποχή.

Στείλτο σε φίλους
http://www.antinews.gr

Τρίτη, 8 Απριλίου 2008

Τρίτο κλειστό και κλασικό ή με παράθυρα;

«Αν δεν ήταν όπως ήταν, πώς θα θέλατε να ήταν;»
«Ναι, από αύριο θα αρχίσουν οι τακτικές καθημερινές εκπομπές του "Τρίτου Προγράμματος". Πρώτοι και καλύτεροι θα βρουν άμεση και πλήρη ικανοποίηση οι θιασώτες και φίλοι της σοβαρής κλασικής μουσικής». Με αυτό το σημείωμα στο περιοδικό «Ραδιοπρόγραμμα», στις 18 Σεπτεμβρίου του 1954, παρουσίαζε ο λογοτέχνης Ανδρέας Καραντώνης την έναρξη του Τρίτου, ενός ραδιοσταθμού που θα μετέδιδε αποκλειστικά κλασική μουσική. Μισό αιώνα μετά το «Τρίτο Πρόγραμμα» συνεχίζει ακμαίο και δυνατό, προσηλωμένο στους μουσικούς (και όχι μόνο) στόχους του. Εστω κι αν εσχάτως μοιάζει σαν να ανοίγει κάπως τους μουσικούς του ορίζοντες. Με επίκεντρο πάντοτε την κλασική μουσική δεν διστάζει να παρουσιάζει και άλλα μουσικά είδη. Avant garde τζαζ και ροκ, όπερα, παραδοσιακή μουσική απa όλο τον κόσμο κ.ά. χωρίς φυσικά να λείπουν οι εκπομπές για το θέατρο και την ποίηση, οι εκπομπές λόγου, Ιστορίας κ.ο.κ. Το γεγονός αυτό έχει δημιουργήσει κάποιες αντιδράσεις ανάμεσα στους φανατικούς ακροατές του σταθμού που τον θέλουν να παραμένει ως έχει, επικεντρωμένος πλήρως στον κλασικό του προσανατολισμό. Εξ ου και ο διάλογος που ξεκινήσαμε στο ΤετΡάδιο και στον οποίο, όπως βλέπετε δίπλα, ανταποκρίθηκαν πολλοί αναγνώστες της «Ε». Ο πρωινός παραγωγός του Τρίτου Προγράμματος Διονύσης Μαλλούχος θεωρεί πως το ερώτημα είναι παραπειστικό και ότι το Τρίτο δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση ένα κλειστό ραδιόφωνο κλασικής μουσικής: «Μήπως το ερώτημα έχει ήδη απαντηθεί;» μας λέει. «Θέλω να θυμίσω ότι εδώ και χρόνια υπάρχουν τακτικές εκπομπές του Τρίτου που δεν έχουν καμία σχέση με την κλασική μουσική. Εκπομπές που παίζουν μόνον ελληνικά τραγούδια ή τζαζ, εκπομπές mixed & underground. Αλλες παρουσιάζουν ελαφρά μουσική, άλλες ροκ και άλλα συναφή. Χώρια τις λογοτεχνικές, θεατρικές, ιστορικές, κινηματογραφικές εκπομπές ή εκείνες με τα παραμύθια και τις συνεντεύξεις». Και καταλήγει: «Θα αντέστρεφα την ερώτηση: Μπορεί κάποιος καλοπροαίρετος να μου δείξει έστω μία εκπομπή στην οποία θα είχε τη δυνατότητα να ακούσει ένα μεγάλο (σε σημασία και σε διάρκεια) κλασικό μουσικό έργο;» Πάντως, ο συντάκτης του «Ραδιοπρογράμματος» χωρίς να το γνωρίζει πήρε θέση ήδη από το 1954: «Τέσσερις συνεχείς ώρες κλασικής μουσικής δεν είναι λίγο», έγραφε στην κατακλείδα του σημειώματός του. «Περισσότερες δεν θα μπορούσε να αντέξει ούτε ο ίδιος ο Βάγκνερ».
Κωνσταντίνος Α. Λυγνός (μέλος της Ενωσης Ελλήνων Μουσουργών, εκδότης του περιοδικού «ΠΟΛΥΤΟΝΟΝ»)

«Πριν από μερικά χρόνια μια καμπάνια της "Ελευθεροτυπίας" απέτρεψε το τότε σχεδιαζόμενο κλείσιμο του Τρίτου. Ας ελπίσουμε ότι και ο διάλογος αυτός ξεκινά με σκοπό τη βελτίωση του προγράμματος και όχι κάτι άλλο. Αν κανείς θέλει επιγραμματικά να προτείνει ένα μοντέλο για το πώς πρέπει να είναι το Τρίτο αυτό υπάρχει. Είναι το Τρίτο της εποχής Χατζιδάκι. Βασικό χαρακτηριστικό του ο "μουσικός πλουραλισμός": παράλληλα με την "παραδοσιακή" -ας το πούμε έτσι- "κλασική μουσική" να υπάρχει η καλή και καταξιωμένη τζαζ, εξω-ευρωπαϊκές μουσικές, σύγχρονα πειραματικά ρεύματα, εκπομπές λόγου, μουσική από το θέατρο και τον κινηματογράφο κ.λπ.».
Νίκος Σέργης (δρ Φιλοσοφίας)

«Εγώ είμαι "οπαδός" της πιο "συντηρητικής" άποψης. Το Τρίτο υποβαθμίζεται συστηματικά τα τελευταία χρόνια και οι αμφιβόλου κατεύθυνσης πειραματισμοί θα συντελέσουν στην παρακμή του. Είναι σαφής νομίζω η έλλειψη οράματος του διευθυντή και η "δημοσιοϋπαλληλική" νοοτροπία».
Την εποχή του Χατζιδάκι
Ιάκωβος Κονιτόπουλος (συνθέτης - μαέστρος, έφορος του Δ.Σ. της Ενωσης Ελλήνων Μουσουργών)

«Η μεγάλη "επανάσταση" στο Τρίτο έγινε από τον μεγάλο Μάνο Χατζιδάκι. Πάντα με σεβασμό στην κλασική - "σοβαρή" μουσική, την ποίηση, την Τέχνη. Το έργο του Χατζιδάκι προσπάθησαν να συνεχίσουν και οι μετά από αυτόν διευθυντές. Αντιθέτως, ο τελευταίος διευθυντής παραλύει το δημιουργικό οργασμό, περιορίζει τις ζωντανές μεταδόσεις σε μεταδόσεις μόνο από το εξωτερικό, κόβει πολλές άριστες εκπομπές της αποκαλούμενης "σοβαρής" κλασικής μουσικής, ενώ παράλληλα εισάγει προγράμματα λαϊκής κι "ελαφράς" μουσικής».
Μιχάλης Ανδρονίκου

«Θα ήταν καλό να ακούγεται περισσότερη έντεχνη (λόγια) ελληνική μουσική όλων των εποχών για να αρχίσει να αποκτά συνείδηση ο Ελληνας ακροατής της εξέλιξης και της διαφορετικότητάς της».
Χρήστος Σαμαράς (καθηγητής Σύνθεσης, Σχολή Καλών Τεχνών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο)

«Το Τρίτο Πρόγραμμα έρχεται διαχρονικά να αναδείξει ιστορικές πτυχές των μελών της έντεχνης ή κλασικής μουσικής, ταυτόχρονα όμως μας υποδεικνύει να κατανοήσουμε ότι η έντεχνη μουσική δεν έχει αυτοεξοριστεί σ' αυτόν τον τόπο, αλλά συμμετέχει ενεργά και ισότιμα στο παγκόσμιο πολιτιστικό γίγνεσθαι. Αυτή η θεώρηση είναι μέσα στα τόσα χρόνια ύπαρξης του Τρίτου ένα αντίδοτο στα χίλια-μύρια όσα αρνητικά υφίστανται στην ελληνική πραγματικότητα, αλλά κι ένας ουσιαστικός λόγος θεμελίωσης της ελληνικής έντεχνης παράδοσης, που θεωρώ ότι κάποια έργα της είναι εφάμιλλα της ευρωπαϊκής παράδοσης. Συγχαρητήρια στο Τρίτο Πρόγραμμα για το σημαντικό έργο που προσφέρει στον τόπο μας συμβάλλοντας καθοριστικά στην ισότητα της διαφορετικότητας».
Νίκος Γιαμαλής (καθηγητής μουσικής, συνθέτης)

«Τα προγράμματα του Τρίτου θα πρέπει να είναι μια επιλεγμένη ποικιλία από όλα τα είδη με κριτήριο επιλογής την ποιοτική πορεία των δημιουργών τους και των ερμηνευτών τους και όχι την εμπορικότητα που τις περισσότερες φορές στηρίζεται σε διαφημιστικά κόλπα και τεχνάσματα».
Αλέξανδρος Χαρκιολάκης (μουσικολόγος)

«Θεωρώ αναγκαίο το Τρίτο Πρόγραμμα να παρουσιάζει έντεχνη-κλασική μουσική».
Ακης Γεροντάκης (μουσικός)

«Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτό που είναι, όπως είναι».
Λέανδρος Αρβανιτάκης

«Θα ήθελα να διατηρήσει τον κλασικό χαρακτήρα του. "Κλασικό" όμως με την ευρύτερη σημασία του όρου. Κλασικό είναι ό,τι αντέχει στο χρόνο και εξακολουθεί να αρέσει, όχι από νοσταλγία, αλλά για τις ποιοτικές αρετές του. Π.χ. οι Beatles είναι κλασικοί όπως και τα blues της Νέας Ορλεάνης και η bebop Jazz. Αυτά κάλλιστα χωρούν στο Τρίτο. Οι Beatles διαλύθηκαν πριν 40 χρόνια και ο Rachmaninoff πέθανε πριν 65 χρόνια».
Φανή Κοσώνα

«Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι η κλασική μουσική στην Ελλάδα είναι "προστατευόμενο είδος". Ας κρατήσουμε λίγο χώρο γι ' αυτό που τείνει να εκλείψει».
Φίλιππος Τσαλαχούρης (συνθέτης)

«Προσωπικά έχω ενοχληθεί που τελευταία το Τρίτο μεταδίδει τραγούδια και άλλα σχετικά. Θα πρέπει να παραμείνει πομπός κλασικής μουσικής, τζαζ, θεάτρου και ποιητικού λόγου».
Νίκος Αδρασκέλας (πιανίστας)

«Το Τρίτο από τριετίας τουλάχιστον αργοπεθαίνει. Από τη στιγμή που η διοίκηση του προγράμματος άλλαξε, έχασε την προσωπικότητά του και σαν αδέσποτο σκυλί περιφέρεται ανάμεσα σε ποιοτική μουσική, καλές στιγμές υποχρεωτικών EBU μεταδόσεων, κουλτουριάκων λαϊκό-ποπ, μερικών ζωντανών και ζωηρών εκπομπών και διάφορων άλλων ψευτοφιλοσοφημένων προγραμμάτων. Η κλασική μουσική είναι απούσα τις περισσότερες ώρες. Ενα ραδιοφωνικό ζόμπι έχει καταντήσει το Τρίτο».
Γιώργος Βλαστός
(PhD Musicologist)

«Θεωρώ αυτονόητη την ύπαρξη ενός σταθμού που θα αφιερώνει το πρόγραμμά του στη λεγόμενη κλασική μουσική. Τώρα, εάν θα περιλαμβάνει κι άλλα είδη μουσικής (έθνικ, τζαζ κ.ά.) αυτό μπορεί να γίνει έως ένα βαθμό τέτοιο που να μην αλλοιώνει τον αμιγώς κλασικό χαρακτήρα του».

Θέμης Ζαφειρόπουλος
(μηχανικός ήχου)

«Το Τρίτο πρέπει να είναι ένα σχεδόν αμιγώς κλασικό πρόγραμμα, όπως τα France Musiques και BBC 3».
Τάκης Χατζής

«Φτάνει πια, κύριε Παπαδημητρίου, αφήστε την τελευταία πυγολαμπίδα πολιτισμού». *

Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ *από την εφημ. "Ελευθεροτυπία" 5.4.2008

Εφημερίδα "Ελληνική Πολιτεία"

Εφημερίδα "Ελληνική Πολιτεία"

Ελληνική Πολιτεία

Το Διάταγμα για τον τρόπο εκλογής πληρεξουσίων, που θα συγκροτούσαν την Δ’ Εθνική Συνέλευση, τυπώθηκε από το τυπογραφείο του Ναυπλίου στις 4/3/1829.

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»
http://www.et.gr/et/istorik-anadrom/fek_images2/efhmeris_genikh.jpg/view

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»

Η «Γενική Εφημερίς της Ελλάδος» υπήρξε η πιο οργανωμένη και μακρόβια εφημερίδα της περιόδου του Αγώνα. Εκδόθηκε για επτά χρόνια (από το 1825 έως το 1832) και κυκλοφόρησαν 597 φύλλα (2.762 σελίδες).

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'
Το Mουσείο λειτουργεί από το 1997 στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας http://www.diki.gr/museum/EL/city/chronos.asp?year=1898

Εφημερίδα 'Θεσσαλία'



Η εφημερίδα Θεσσαλία κυκλοφόρησε στις 25 Μαΐου 1898, την ημέρα ακριβώς της αποχώρησης από την πόλη των τουρκικών στρατευμάτων. Έκτοτε κυκλοφορεί αδιάλειπτα και είναι η μακροβιότερη επαρχιακή εφημερίδα. Αναδείχθηκε σε μια από τις σημαντικότερες εφημερίδες της ελληνικής περιφέρειας, με πολλούς ανταποκριτές και συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό και με μεγάλη κυκλοφορία.
Το 1914 την έκδοση και διεύθυνση της Θεσσαλίας ανέλαβε ο δημοσιογράφος Τάκης Οικονομάκης, δημοτικιστής και πρωτεργάτης του εργατικού κινήματος, ο οποίος έδωσε στην εφημερίδα φιλελεύθερο προσανατολισμό. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η Θεσσαλία στη διάρκεια της γερμανικής κατοχής, καθώς με τα καυστικά άρθρα της εναντίον των Γερμανών εμψύχωνε την τοπική κοινωνία και εξόργιζε τις γερμανικές αρχές. Η στάση αυτή οδήγησε στην απόπειρα σύλληψης του Οικονομάκη το 1944, ο οποίος ωστόσο πέθανε από καρδιακή προσβολή, προτού πέσει στα χέρια των κατοχικών αρχών. Μετά το θάνατο του Οικονομάκη και στη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου η εφημερίδα ακολούθησε ένα δεξιό προσανατολισμό, γεγονός που οδήγησε σε μεγάλη πτώση της κυκλοφορίας της. Την περίοδο 1953-1965, οι συντάκτες της ανέλαβαν την έκδοση και τη διαχείρισή της με αποτέλεσμα να αποκαταστήσουν και πάλι την κυκλοφορία της. Το 1990 την εφημερίδα αγόρασε ο βιομήχανος Κ. Λούλης, ο οποίος την πούλησε το 1996 σε όμιλο επιχειρηματιών.
"Βόλος, ένας αιώνας. Από την ένταξη στο ελληνικό κράτος (1881) έως τους σεισμούς (1955)", Εκδόσεις Βόλος, Βόλος 1999.
Αρχείο Ζημέρη, ΔΗ.Κ.Ι..

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'Το Μουσείο λειτουργεί από το 1997 στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας (Α' Βιομηχανική Περιοχή Βόλου). Δεσπόζουσα θέση στο χώρο του κατέχουν οι μηχανές που εξασφάλιζαν την παραγωγή της εφημερίδας από το 1898 έως το 1990.

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1940.
Δημοτικό Κέντρο Ιστορίας και Τεκμηρίωσης Βόλου

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1902.

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1902.

η αρχαιότερη εφημερίδα

Εφημερίδες - Ραδιόφωνα κ.ά.

Εφημερίδες Athens News Η έκδοση στο Internet των Athens News. Η μοναδική ημερήσια ελληνική εφημερίδα που εκδίδεται στα Αγγλικά. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ Ημερήσια νέα, άρθρα και αγγελίες από την Καθημερινή, μια αθηναϊκή ημερήσια εφημερίδα. TO BHMA OnLine Έκδοση στο Internet άλλης μιας αθηναϊκής εφημερίδας. E on-line (Ελευθεροτυπία) Η πρώτη ελληνική εφημερίδα στο Internet. ΤΑ ΝΕΑ Έκδοση στο Internet μιας από τις δημοφιλέστερες ελληνικές εφημερίδες. EXPRESS Η πρώτη ελληνική οικονομική εφημερίδα στο Internet. ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Άλλη μια οικονομική και επιχειρηματική εφημερίδα στο Internet. Στο αρχείο της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ μπορεί να βρεθεί ένα πλήθος οικονομικών και επιχειρηματικών πληροφοριών. New Europe Η "New Europe" είναι μια διεθνής οικονομική εφημερίδα με ειδήσεις από χώρες της ανατολικής Ευρώπης. Περιλαμβάνει profiles πολλών ανερχόμενων αγορών και πληροφορίες σχετικά με το "New Europe Network." Νέοι Αγώνες Η έκδοση στο Internet μιας εφημερίδας των Ιωαννίνων. Παρέχει τοπικά νέα, αθλητικά, αγγελίες και τοπικές πληροφορίες. ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ Η ηλεκτρονική έκδοση της γνωστής πρωινής εφημερίδας. Υπηρεσίες Τύπου Συλλογή ημερήσιων νέων από το HRI Τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και την Κύπρο. Τα νέα παρέχονται από διάφορες υπηρεσίες τύπου. Παρέχεται από το Hellenic Resources Institute. Στις πηγές περιλαμβάνονται: COSMOS, Λόγος(Κύπρος), Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων Καθημερινά Ελληνικά νέα που παρέχονται από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων το Μακεδονικό Πρακτoρείο Ειδήσεων παρέχει πολιτικές, πολιτισμικές και οικονομικές ειδήσεις και πληροφορίες για γεγονότα στην Ελλάδα καθώς και σε ολόκληρο τον κόσμο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε θέματα των Βαλκανίων, της Ανατολικής Ευρώπης και της περιοχής της Μαύρης Θάλασσας. ΑΝΤΙ Η έκδοση στο Internet ενός γνωστού ελληνικού πολιτικού περιοδικού. Παρέχονται και Αγγλικές στήλες. FLASH 9.61 Ένας αθηναϊκός ραδιοφωνικός σταθμός, παρουσιάζει το "studio" του στο Internet. Ειδήσεις, πληροφορίες για το σταθμό και σχόλια από το προσωπικό του. Ράδιο Παλαμά Συνδεθείτε με τη Λάρισσα και ακούστε ελληνική μουσική και ειδήσεις. Μετάδοση με RealAudio από το Ράδιο Παλαμά, ένα ραδιοφωνικό σταθμό από τη Λάρισα. ΣΚΑΙ On Line Τα τελευταία νέα, ανανεώνονται ανά ώρα. Παρέχεται από το ΣΚΑΙ και τον Webads.

EΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
www.magikokouti.gr
www.kepeme.blogspot.com
http://www.yfos-magazine.gr
http://www.lexima.gr/lxm/read-863.html
http://www.in.gr
http://www.estiabookstore.gr/estia/HestiaBookStore_Main.asp
http://www.avgi.gr/nea-avgi/main_page.asp
http://lousios.blogspot.com
http://genesis.ee.auth.gr/dimakis/Yfos/Yfos.html
http://find.in.gr/index.php?q=περιοδικο%20ΥΦΟΣ&u=www.philology.gr/magazines/yfos.html
http://find.in.gr/index.php?q=περιοδικο%20ΥΦΟΣ&u=www.in.gr/books/yfos/
http://arkadikovima.blogspot.com
http://arkadiko.blogspot.com
http://aivalis.blogspot.com

Αρχειοθήκη ιστολογίου