~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................... Διαδικτυακή περιοδική έκδοση για τα μέσα μαζικής επικοινωνίας * με ειδήσεις * άρθρα * υπεύθ. σύνταξης: Πάνος Σ. Αϊβαλής *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

email:kepeme@gmail.com
_________________________________________________________________________________________________________________________

«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…». Γκαίτε

~~~

...................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"

........................................................."Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει" Γιώργος Σεφέρης [1900-1971]

Άνθρωποι και Φύση πάνω από τα κέρδη

Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2012

Η διαφήµιση καταρρέει και η δίνη της κρίσης φέρνει λουκέτα και σειρά προβληµάτων



Σκούρα τα πράγµατα στα ελληνικά ΜΜΕ
Σκούρα τα πράγµατα  στα ελληνικά ΜΜΕ
Λουκέτα σε επιχειρήσεις, µαύρες οθόνες σε κανάλια, αναστολή έκδοσης εφηµερίδων, απολύσεις εργαζοµένων, µειώσεις και καθυστερήσεις πληρωµών σε περιοδικά και ραδιοφωνικούς σταθµούς είναι τα στοιχεία που συνθέτουν τη ζοφερή ατµόσφαιρα που επικρατεί στα ελληνικά µέσα ενηµέρωσης, τα οποία διανύουν την πιο δύσκολη περίοδό τους µετά τη µεταπολίτευση. 

Διαφήµιση, τέλος...
Η κατακόρυφη πτώση της διαφηµιστικής δαπάνης στη χώρα µας έχει δραµατικές συνέπειες στα µέσα ενηµέρωσης που βλέπουν την κύρια πηγή εσόδων τους να βαίνει συνεχώς µειούµενη µε εντυπωσιακούς ρυθµούς από το 2008. Από το 2009 που απορρόφησαν, σύµφωνα µε τα στοιχεία της Media Services, 2,2 δισ. ευρώ (-17%), έφτασαν το 2011 στα 1,5 δισ. ευρώ (-15,5%). Εν ολίγοις, το σύνολο των ελληνικών ΜΜΕ έχει δει τα διαφηµιστικά έσοδα να µειώνονται ακόµη και κατά 50% µέσα σε τρία µόνο χρόνια. Παράγοντες της αγοράς προβλέπουν ότι η δαπάνη θα συνεχίσει να µειώνεται τα αµέσως επόµενα χρόνια, γεγονός που θα απειλήσει σοβαρά ακόµη και την ύπαρξη πολλών ενηµερωτικών µέσων. 

Κατέβασαν στιλό
Η νέα χρονιά βρήκε δύο εφηµερίδες, την «Ελευθεροτυπία» και τον «Κόσµο του Επενδυτή», να έχουν ουσιαστικά κατεβάσει ρολά. Στην «Ελευθεροτυπία» οι εργαζόµενοι, στους οποίους δεν έχουν καταβληθεί τα δεδουλευµένα από τα µέσα του περασµένου Ιουλίου, τις τελευταίες εβδοµάδες πραγµατοποιούν κυλιόµενες απεργίες. Την περασµένη ∆ευτέρα το δικαστήριο έκανε δεκτή την αίτηση προσωρινής διαταγής αναστολής των καταδιωκτικών µέτρων εις βάρος της εταιρείας – αίτηση για υπαγωγή στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα είχε κατατεθεί στις 30 ∆εκεµβρίου  απορρίπτοντας την αίτηση εξαίρεσης των εργαζοµένων. 

Στον «Κόσµο του Επενδυτή» οι εργαζόµενοι έχουν να πληρωθούν από το τέλος Οκτωβρίου, γεγονός που έχει οδηγήσει τις συνδικαλιστικές οργανώσεις τους στο να κηρύξουν επαναλαµβανόµενες απεργίες. Οµως και στις υπόλοιπες εφηµερίδες τα πράγµατα απέχουν µακράν από το να θεωρούνται ρόδινα. Η αγορά συρρικνώνεται συνεχώς και οι τράπεζες απαιτούν αναδιαρθρώσεις και περικοπές στο κόστος εργασίας και στα λειτουργικά έσοδα προκειµένου να χορηγήσουν νέα δάνεια.
Τηλε-δράµατα
Η κατάσταση στον τηλεοπτικό σταθµό Alter είναι δραµατική, καθώς οι εργαζόµενοι, απλήρωτοι επί πολλούς µήνες, βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας. Το πρόγραµµα του σταθµού έχει αντικατασταθεί από ανάρτηση ανακοινώσεων των εργαζοµένων, οι περισσότερες εναντίον της ιδιοκτησίας. Η εξέλιξη έχει επιφέρει βαρύτατο πλήγµα και στη διαφηµιστική αγορά, µε αποτέλεσµα µεγάλες εταιρείες να αιτούνται την προστασία του άρθρου 99 ή να βρίσκονται στα όρια της κατάρρευσης. 

Στην Κάντζα οι Γερµανοί του RTL και ο Alpha δεν πάνε πλέον πακέτο. Παρά τις κατά καιρούς διαβεβαιώσεις τους, την Πέµπτη 5 Ιανουαρίου ανακοίνωσαν την απόφασή τους να πωλήσουν το πλειοψηφικό πακέτο µετοχών (70% του Alpha Media Group) στον έλληνα επιχειρηµατία κ. Δηµήτρη Κοντοµηνά. Στα υπόλοιπα ιδιωτικά κανάλια συζητείται συρρίκνωση του προγράµµατος, περικοπές στον προϋπολογισµό και κατ’ επέκταση απολύσεις και µειώσεις στις αµοιβές. Η κατάσταση είναι ακόµη πιο δύσκολη στη δηµόσια ραδιοτηλεόραση. Η ΕΡΤ αντί να εξυγιανθεί βουλιάζει καθηµερινά όλο και περισσότερο σε ένα ιδιότυπο καθεστώς υπολειτουργίας και η υποµονή των πολιτών, που εξακολουθούν να πληρώνουν το ειδικό τέλος για να βλέπουν το ίδιο πρόγραµµα σε επανάληψη, εξαντλείται.

Ραδιόφωνα - περιοδικά
Οι ραδιοφωνικοί σταθµοί και τα περιοδικά είναι και τα µεγαλύτερα θύµατα της κρίσης στη διαφηµιστική αγορά, καταγράφοντας τις µεγαλύτερες απώλειες διαφηµιστικών εσόδων (-29,3% τη χρονιά που πέρασε). Σε οργανισµούς που κάποτε εξέδιδαν µεγάλης κυκλοφορίας περιοδικά οι εργαζόµενοι παραµένουν απλήρωτοι εδώ και µήνες, είτε εξαναγκάζονται να αποδεχθούν µειώσεις στις αµοιβές τους... όταν αυτές καταβάλλονται. Οσο για τα ραδιόφωνα, στα µεν µουσικά επικρατεί η... play list, στα δε ενηµερωτικά γίνονται συνεχώς περικοπές σε προσωπικό και αµοιβές. 

______________

Ανοιχτά θέλουν τα Μέσα Ενημέρωσης οι δημοσιογράφοι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας της έκτακτης γενικής συνέλευσης της ΕΣΗΕΑ από την οποία προέκυψε ουσιαστική δυσαρμονία του σώματος με τη διοίκηση της Ενωσης.


Δυσαρμονία του Σώματος με τη διοίκηση της Ενωσης
ΕΣΗΕΑ: Ανοιχτά θέλουν τα Μέσα Ενημέρωσης οι δημοσιογράφοι
2
εκτύπωση  

Ανοιχτά θέλουν τα Μέσα Ενημέρωσης οι δημοσιογράφοι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας της έκτακτης γενικής συνέλευσης της ΕΣΗΕΑ από την οποία προέκυψε ουσιαστική δυσαρμονία του σώματος με τη διοίκηση της Ενωσης. Στη ψηφοφορία έλαβαν μέρος 2.187 δημοσιογράφοι με 2.054 έγκυρα, 23 άκυρα και 110 λευκά ψηφοδέλτια.

Πλειοψήφισε με 897 ψήφους η γ΄πρόταση με την οποία εξουσιοδοτείται το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ, να προχωρήσει σε διαπραγμάτευση με τους εργοδότες, με προθεσμία 15ημέρου για την υπογραφή διετούς Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, προσαρμοσμένης στις ανάγκες των εργαζομένων.  Η διαπραγμάτευση θα αφορά αποκλειστικά στις αμοιβές, με πιθανή μεσοσταθμική μείωση, ταυτόχρονη προστασία των θεσμικών, με έμφαση στη διατήρηση του 13 ου και 14 ου μισθού.  Σε περίπτωση που δεν υπάρξει συμφωνία, να προχωρήσει σε στοχευμένες κινητοποιήσεις (ακόμη και διαρκείας) στα ΜΜΕ που δεν καταβάλουν έγκαιρα αξιοπρεπείς αμοιβές και ασφαλιστικές εισφορές 

Η α΄πρόταση έλαβε 809 ψήφους. Σύμφωνα με την πρόταση αυτή η διοίκηση της ΕΣΗΕΑ θα πρέπει να διεκδικήσει τη διαπραγμάτευση και υπογραφή αξιοπρεπούς συλλογικής σύμβασης, με στόχο τη διασφάλιση των δικαιωμάτων που κατοχυρώνουν οι προηγούμενες ΣΣΕ. Διεκδικούμε τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας και το πάγωμα των απολύσεων, την επαναπρόσληψη όσων απολύθηκαν κατόπιν άρνησής τους να υπογράψουν ατομικές συμβάσεις εργασίας, την υπεράσπιση των ασφαλιστικών μας δικαιωμάτων και των ανέργων.
- Να οργανώσει για το σκοπό αυτό απεργιακό αγώνα διαρκείας, σε συντονισμό με όλες τις Ενώσεις του Τύπου.
- Να απευθύνεται στη διάρκεια του αγώνα αυτού σε όλη την κοινωνία, καλύπτοντας το κενό ενημέρωσης με εναλλακτικά μέσα των εργαζομένων στα ΜΜΕ – διαδίκτυο, ραδιόφωνο, εφημερίδα, ακόμη και τηλεόραση.
- Στο πλαίσιο αυτού του αγώνα το Διοικητικό Συμβούλιο καλείται να αξιοποιήσει και κάθε θεσμικό μέσο υπέρ των εργαζομένων 

Ενώ η β' πρόταση της Δημοσιογραφικής Συνεργασίας έλαβε 348 ψήφους.


Media περισσότερες ειδήσεις

Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

Σε υψηλά επίπεδα η αναγνωσιμότητα των εφημερίδων και των περιοδικών


Focus: «Η κατανάλωση Μέσων στην Ελλάδα»

Μπορεί οι κυκλοφοριακές επιδόσεις των εφημερίδων και των περιοδικών να βρίσκονται σε ύφεση, ωστόσο η αναγνωσιμότητά τους βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.
Η ανάγνωση εφημερίδας αποτελεί ισχυρή συνήθεια μιας και 1 στους 2 διαβάζει τουλάχιστον μία εφημερίδα (3.462.000 άτομα). Μπορεί το 59% των ατόμων 45-54 ετών ή το 54,6% των ατόμων ηλικίας 35-44 ετών να διαβάζει  φανατικά εφημερίδα, όμως το ποσοστό πέφτει στο 49,5% για τους νέους 18-24 ετών (1 στους 2) και να κατρακυλάει στο 38% για τους νεαρότερους ηλικίας 13-17 ετών. Πιο φανατικοί οι κάτοικοι της Αττικής (70% ή 2.049.000 άτομα) ενώ το ποσοστό συρρικνώνεται στο 47,2% για τους Θεσσαλονικείς (393.000 άτομα) και τους κατοίκους της περιφέρειας (35,7% ή 1.020.000 αναγνώστες). Από πλευράς μόρφωσης το 66,4%, δηλαδή 1.489.000 πτυχιούχοι ή κάτοχοι μεταπτυχιακού διαβάζουν καθημερινά εφημερίδα.
Από τη δεξαμενή των μεσαίας μόρφωσης, μόλις το 54% (1.132.000) διαβάζει εφημερίδα ενώ το ποσοστό ολισθαίνει στο 36,2% (840.000) για τα άτομα κατώτερης ή κατώτατης μόρφωσης. Τα Κυριακάτικα  φύλλα αποτελούν ένα «ελκυστικό πακέτο», λόγω ενθέτων/προσφορών, τα Σαββατιάτικα, μία εμπλουτισμένη εκδοχή καθημερινού φύλλου, ενώ τα free press συν τοις άλλοις και σημείο αναφοράς για όσους αναγνώστες ενδιαφέρονται για τα διαφημιστικά έντυπα. Τα Κυριακάτικα διαβάζουν  2.714.000 αναγνώστες, τις Σαββατιάτικες εφημερίδες 1.310.000, τις ημερήσιες πολιτικές 914.000, τις αθλητικές 510.000 και τις οικονομικές 114.000.


Ποιους προτιμούν…



Πρώτο στα Κυριακάτικα έρχεται το «Βήμα της Κυριακής» με 672.000 αναγνώστες, ενώ έπονται η «Καθημερινή» με 650.000, το «Πρώτο Θέμα» με 631.000 και το «Εθνος της Κυριακής» με 598.000. Στις Σαββατιάτικες προηγούνται τα «Νέα Σαββατοκύριακου» με 284.000 αναγνώστες, έπεται η «Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία» με 194.000 και ακολουθεί το «Εθνος» με 163.000. Στις ημερήσιες πολιτικές προηγούνται τα «Νέα» με 142.000 αναγνώστες, ενώ έπεται το «Εθνος» με 131.000 αναγνώστες.

Στα ένθετα και στο Κυριακάτικο Βήμα το Gourmet διαβάζουν 610.000 αναγνώστες, το Βήμαdona 567.000, το ΒΗΜαgazino 519.000. Στο Έθνος το Αρμονία 272.000 και το Car and Driver 259.000 αναγνώστες. Στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία το Gourmet 499.000,αναγνώστες το Έψιλον 384.000, το W/E 215.000, το «7» 167.000, και τη Βιβλιοθήκη 106.000 αναγνώστες. Στην Καθημερινή τον Γαστρονόμο 627.000 αναγνώστες, το Maison 471.000, τη Γυναίκα 396.000, το Κ 355.000, το GK 216.000. Τον Ταχυδρόμο στα Νέα διαβάζουν 199.000 άτομα. Το Bazaar στη Real 502.000 και τις Ιδέες και Λύσεις για το Σπίτι 444.000. Το Big Fish στο Θέμα 453.000 αναγνώστες.



Δυναμικό κοινό οι Γυναίκες



Στα περιοδικά περιπτέρου και στους γυναικείους τίτλους 1 στις 2 γυναίκες επιμένουν να διαβάζουν τουλάχιστον ένα περιοδικό το μήνα (1.444.000 αναγνώστριες) με το ELLE να προηγείται με 547.000 αναγνώστριες. Ακολουθούν το Cosmopolitan με 477.000, το Marie Claire με 456.000, το Madame Figaro με 446.000, το Glamour με 416.000, το Vogue με 411.000, το Mirror με 363.000, το Life & Style με 290.000, το Instyle με 238.000 κ.ά. Τα περιοδικά Υγείας διαβάζουν 586.000 άτομα: το Forma 330.000, το Vita 293.000, το Shape 281.000 και το Prevention 180.000. Τα εβδομαδιαία διαβάζουν 492.000 αναγνώστες: Το Hello 267.000, το OK 241.000, τo Down Town 163.000, το People 140.000 και το Αθηνόραμα 124.000. Τα περιοδικά για γονείς διαβάζουν 305.000 άτομα: Το Παιδί και Νέοι γονείς 205.000 αναγνώστες, το Mommy 147.000 και το Parents 65.000. Τα περιοδικά διακόσμησης 427.000 αναγνώστες (Οικία και διακόσμηση 305.000, Maison Madame Figaro 169.000), τα ανδρικά 523.000 (Nitro 233.000, Mens Health 210.000, Status 158.000, Playboy 120.000), οι τίτλοι αυτοκινήτου διαθέτουν 564.000 αναγνώστες (4 τροχοί 334.000, Auto Τρίτη 190.000, Car 183.000, Auto Bild 82.000, Evo 53.000) και τα τηλεπεριοδικά 1.325.000 άτομα (Τηλεθεατής 525.000, 7 Μέρες TV 512.000, TV Ζάπινγκ 340.000, Τηλέραμα 275.000, Τηλεκοντρόλ 109.000).



Τηλεόραση & ραδιόφωνο



Τηλεόραση παρακολουθούν οι πάντες με ρεκόρ τηλεθέασης το 2011 τις 4 ώρες και 33' την ημέρα έναντι 4 ωρών και 28΄ το 2010. Το Διαδίκτυο έχει έρεισμα στο 60% της κοινωνίας, στο 90% του νεαρόκοσμου (13-24 ετών) και στο 71% των κατοίκων της επαρχίας. Σύμφωνα με την έρευνα, «πάνω από 4 στους 6 κατοίκους Αττικής και Θεσσαλονίκης είναι καθημερινοί ακροατές Ραδιοφώνου ενώ ο σκληρός πυρήνας είναι άνδρες ηλικίας 13-54 ετών. Στους ενημερωτικούς, προηγείται ο ΣΚΑΙ με 389.000 ακροατές ενώ έπονται ο Real FM με 380.000 και ο Flash με 115.000. Στους αθλητικούς διακρίνονται ο Nova ΣΠΟΡ με 236.000 και ο Σέντρα FM με 94.000 ακροατές. Ελληνική μουσική προτιμούν να ακούν στο Μελωδία 263.000 άτομα, στο Ρυθμό 241.000 στο Δίεση 228.000 και ξένη μουσική στον Red FM (211.000),στον Kiss FM (207.000) και στον Athens Dee Jay (204.000).

Εφημερίδα "Ελληνική Πολιτεία"

Εφημερίδα "Ελληνική Πολιτεία"

Ελληνική Πολιτεία

Το Διάταγμα για τον τρόπο εκλογής πληρεξουσίων, που θα συγκροτούσαν την Δ’ Εθνική Συνέλευση, τυπώθηκε από το τυπογραφείο του Ναυπλίου στις 4/3/1829.

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»
http://www.et.gr/et/istorik-anadrom/fek_images2/efhmeris_genikh.jpg/view

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»

Η «Γενική Εφημερίς της Ελλάδος» υπήρξε η πιο οργανωμένη και μακρόβια εφημερίδα της περιόδου του Αγώνα. Εκδόθηκε για επτά χρόνια (από το 1825 έως το 1832) και κυκλοφόρησαν 597 φύλλα (2.762 σελίδες).

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'
Το Mουσείο λειτουργεί από το 1997 στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας http://www.diki.gr/museum/EL/city/chronos.asp?year=1898

Εφημερίδα 'Θεσσαλία'



Η εφημερίδα Θεσσαλία κυκλοφόρησε στις 25 Μαΐου 1898, την ημέρα ακριβώς της αποχώρησης από την πόλη των τουρκικών στρατευμάτων. Έκτοτε κυκλοφορεί αδιάλειπτα και είναι η μακροβιότερη επαρχιακή εφημερίδα. Αναδείχθηκε σε μια από τις σημαντικότερες εφημερίδες της ελληνικής περιφέρειας, με πολλούς ανταποκριτές και συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό και με μεγάλη κυκλοφορία.
Το 1914 την έκδοση και διεύθυνση της Θεσσαλίας ανέλαβε ο δημοσιογράφος Τάκης Οικονομάκης, δημοτικιστής και πρωτεργάτης του εργατικού κινήματος, ο οποίος έδωσε στην εφημερίδα φιλελεύθερο προσανατολισμό. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η Θεσσαλία στη διάρκεια της γερμανικής κατοχής, καθώς με τα καυστικά άρθρα της εναντίον των Γερμανών εμψύχωνε την τοπική κοινωνία και εξόργιζε τις γερμανικές αρχές. Η στάση αυτή οδήγησε στην απόπειρα σύλληψης του Οικονομάκη το 1944, ο οποίος ωστόσο πέθανε από καρδιακή προσβολή, προτού πέσει στα χέρια των κατοχικών αρχών. Μετά το θάνατο του Οικονομάκη και στη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου η εφημερίδα ακολούθησε ένα δεξιό προσανατολισμό, γεγονός που οδήγησε σε μεγάλη πτώση της κυκλοφορίας της. Την περίοδο 1953-1965, οι συντάκτες της ανέλαβαν την έκδοση και τη διαχείρισή της με αποτέλεσμα να αποκαταστήσουν και πάλι την κυκλοφορία της. Το 1990 την εφημερίδα αγόρασε ο βιομήχανος Κ. Λούλης, ο οποίος την πούλησε το 1996 σε όμιλο επιχειρηματιών.
"Βόλος, ένας αιώνας. Από την ένταξη στο ελληνικό κράτος (1881) έως τους σεισμούς (1955)", Εκδόσεις Βόλος, Βόλος 1999.
Αρχείο Ζημέρη, ΔΗ.Κ.Ι..

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'Το Μουσείο λειτουργεί από το 1997 στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας (Α' Βιομηχανική Περιοχή Βόλου). Δεσπόζουσα θέση στο χώρο του κατέχουν οι μηχανές που εξασφάλιζαν την παραγωγή της εφημερίδας από το 1898 έως το 1990.

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1940.
Δημοτικό Κέντρο Ιστορίας και Τεκμηρίωσης Βόλου

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1902.

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1902.

η αρχαιότερη εφημερίδα

Εφημερίδες - Ραδιόφωνα κ.ά.

Εφημερίδες Athens News Η έκδοση στο Internet των Athens News. Η μοναδική ημερήσια ελληνική εφημερίδα που εκδίδεται στα Αγγλικά. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ Ημερήσια νέα, άρθρα και αγγελίες από την Καθημερινή, μια αθηναϊκή ημερήσια εφημερίδα. TO BHMA OnLine Έκδοση στο Internet άλλης μιας αθηναϊκής εφημερίδας. E on-line (Ελευθεροτυπία) Η πρώτη ελληνική εφημερίδα στο Internet. ΤΑ ΝΕΑ Έκδοση στο Internet μιας από τις δημοφιλέστερες ελληνικές εφημερίδες. EXPRESS Η πρώτη ελληνική οικονομική εφημερίδα στο Internet. ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Άλλη μια οικονομική και επιχειρηματική εφημερίδα στο Internet. Στο αρχείο της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ μπορεί να βρεθεί ένα πλήθος οικονομικών και επιχειρηματικών πληροφοριών. New Europe Η "New Europe" είναι μια διεθνής οικονομική εφημερίδα με ειδήσεις από χώρες της ανατολικής Ευρώπης. Περιλαμβάνει profiles πολλών ανερχόμενων αγορών και πληροφορίες σχετικά με το "New Europe Network." Νέοι Αγώνες Η έκδοση στο Internet μιας εφημερίδας των Ιωαννίνων. Παρέχει τοπικά νέα, αθλητικά, αγγελίες και τοπικές πληροφορίες. ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ Η ηλεκτρονική έκδοση της γνωστής πρωινής εφημερίδας. Υπηρεσίες Τύπου Συλλογή ημερήσιων νέων από το HRI Τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και την Κύπρο. Τα νέα παρέχονται από διάφορες υπηρεσίες τύπου. Παρέχεται από το Hellenic Resources Institute. Στις πηγές περιλαμβάνονται: COSMOS, Λόγος(Κύπρος), Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων Καθημερινά Ελληνικά νέα που παρέχονται από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων το Μακεδονικό Πρακτoρείο Ειδήσεων παρέχει πολιτικές, πολιτισμικές και οικονομικές ειδήσεις και πληροφορίες για γεγονότα στην Ελλάδα καθώς και σε ολόκληρο τον κόσμο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε θέματα των Βαλκανίων, της Ανατολικής Ευρώπης και της περιοχής της Μαύρης Θάλασσας. ΑΝΤΙ Η έκδοση στο Internet ενός γνωστού ελληνικού πολιτικού περιοδικού. Παρέχονται και Αγγλικές στήλες. FLASH 9.61 Ένας αθηναϊκός ραδιοφωνικός σταθμός, παρουσιάζει το "studio" του στο Internet. Ειδήσεις, πληροφορίες για το σταθμό και σχόλια από το προσωπικό του. Ράδιο Παλαμά Συνδεθείτε με τη Λάρισσα και ακούστε ελληνική μουσική και ειδήσεις. Μετάδοση με RealAudio από το Ράδιο Παλαμά, ένα ραδιοφωνικό σταθμό από τη Λάρισα. ΣΚΑΙ On Line Τα τελευταία νέα, ανανεώνονται ανά ώρα. Παρέχεται από το ΣΚΑΙ και τον Webads.

EΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
www.magikokouti.gr
www.kepeme.blogspot.com
http://www.yfos-magazine.gr
http://www.lexima.gr/lxm/read-863.html
http://www.in.gr
http://www.estiabookstore.gr/estia/HestiaBookStore_Main.asp
http://www.avgi.gr/nea-avgi/main_page.asp
http://lousios.blogspot.com
http://genesis.ee.auth.gr/dimakis/Yfos/Yfos.html
http://find.in.gr/index.php?q=περιοδικο%20ΥΦΟΣ&u=www.philology.gr/magazines/yfos.html
http://find.in.gr/index.php?q=περιοδικο%20ΥΦΟΣ&u=www.in.gr/books/yfos/
http://arkadikovima.blogspot.com
http://arkadiko.blogspot.com
http://aivalis.blogspot.com

Αρχειοθήκη ιστολογίου