~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................... Διαδικτυακή περιοδική έκδοση για τα μέσα μαζικής επικοινωνίας * με ειδήσεις * άρθρα * υπεύθ. σύνταξης: Πάνος Σ. Αϊβαλής *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

email:kepeme@gmail.com
_________________________________________________________________________________________________________________________

«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…». Γκαίτε

~~~

...................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"

........................................................."Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει" Γιώργος Σεφέρης [1900-1971]

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2013

Αφαιρέθηκε η δημοσιογραφική ιδιότητα από τον Κεδίκογλου, η ΕΣΗΕΑ τον διέγραψε από τα μητρώα της

Χωρίς… επαγγελματική ιδιότητα είναι πλέον ο Σίμος Κεδίκογλου, καθώς η ΕΣΗΕΑ τον διέγραψε από τα μητρώα της, αφαιρώντας του την ταυτότητα του δημοσιογράφου, λειτούργημα που είχε ασκήσει στο παρελθόν, πριν ασχοληθεί με την πολιτική.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είχε βρεθεί εγκαλούμενος για τη στάση του στο θέμα της ΕΡΤ, και επέλεξε να μην απoλογηθεί αυτοπροσώπως στο Πειθαρχικό Συμβούλιο στο οποίο είχε κληθεί, αλλά μέσω υπομνήματος που κατέθεσε, κάνοντας λόγο για συνειδητή προσπάθεια απαξίωσής του.
Την οριστική διαγραφή του Σίμου Κεδίκογλου από την ΕΣΗΕΑ αποφάσισε με ψήφους 4-1 το Πειθαρχικό Συμβούλιο της Ένωσης, ενώ το μέλος του Πειθαρχικού που μειοψήφησε πρότεινε η διαγραφή του Σίμου Κεδίκογλου να είναι ενός μηνός.

______________

Σάββατο, 10 Αυγούστου 2013

Η εφημερίδα των 47 Πούλιτζερ που γκρέμισε τον Νίξον, ανήκει πλέον στον ιδρυτή της Amazon

Παστρικού Ελισάβετ
«Washington Post»: Από τους Γκράχαμ στον Τζεφ Μπέζος



Ο Καρλ Μπέρνσταϊν (αριστερά) και ο Μπομπ Γούντγουορντ, οι δύο δημοσιογράφοι της «Washington Post» που αποκάλυψαν το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ στα γραφεία της εφημερίδας
Το πρωτοσέλιδο της αμερικανικής εφημερίδας «Washington Post» ανέγραφε ότι «μια εποχή τελειώνει»: η «Washington Post» πουλήθηκε. Η εφημερίδα που αποκάλυψε το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ, οδήγησε τον αμερικανό πρόεδρο Ρίτσαρντ Νίξον σε παραίτηση και υπήρξε ορόσημο του αμερικανικού Τύπου από το 1877 που ιδρύθηκε, με τους συντάκτες της να έχουν κερδίσει 47 βραβεία Πούλιτζερ, πέρασε σε μια νέα εποχή καθώς πωλήθηκε στον δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία και ιδρυτή της Amazon Τζεφ Μπέζοςαντί 250 εκατ. δολαρίων.
Την ίδρυσε ένας ανεξάρτητα σκεπτόμενος Δημοκρατικός, ο Στίλτον Χάτσινς. Ξεκίνησε το λαμπρό ταξίδι της στον κόσμο της δημοσιογραφίας με τιράζ 10.000 φύλλων, προς τρία σεντς έκαστο. Τα επόμενα χρόνια πέρασε από αρκετούς ιδιοκτήτες που είτε την αγόραζαν είτε την κληρονομούσαν, για να καταλήξει το 1916 στα χέρια του Εντουαρντ Μακλίν, ο οποίος άλλαξε την πολιτική κατεύθυνση της εφημερίδας υποστηρίζοντας τους Ρεπουμπλικανούς. Μοιραίο λάθος. Αυτό την έφερε ένα βήμα πριν από το κλείσιμο καθώς η δημοτικότητα και οι πωλήσεις της έπεσαν δραματικά.
Ακολούθησε το κραχ του 1929. Η εφημερίδα χρεοκόπησε. Κατόπιν, τον Ιούνιο του 1933, δημοπρατήθηκε και έναντι 825.000 δολαρίων πέρασε στα χέρια του Γιουτζίν Μέγερ, ο οποίος το 1946 την παραχώρησε στον γαμπρό του Φίλιπ Γκράχαμ, σύζυγο της κόρης του Κάθριν, ξεκινώντας ουσιαστικά τη δημοσιογραφική δυναστεία της οικογένειας Γκράχαμ. Αυτή η οικογένεια πούλησε την εφημερίδα στον Μπέζος.
Η μεταπολεμική ανάπτυξή της ήταν αλματώδης. Αύξησε την κυκλοφορία της και το 1950 αγόρασε ένα πιεστήριο νέας τεχνολογίας, αξίας τότε 6 εκατ. δολαρίων, στην Ουάσιγκτον, για να συμβαδίσει με τη «νέα εποχή», ενώ απέκτησε και τον πρώτο ραδιοσταθμό της.
Στις επόμενες δύο κρίσιμες δεκαετίες η «Post» εξαγόρασε την αντίπαλό της, την εφημερίδα «The Washington Times-Herald», καθώς και το περιοδικό «Newsweek», αλλά το 1963 έχασε τον Φίλιπ Γκράχαμ. Τα ηνία πέρασαν στα χέρια της Κάθριν, σε μια εποχή που οι γυναίκες δεν αφθονούσαν στα ανώτερα κλιμάκια της ιεραρχίας, εκείνη όμως κατάφερε να απογειώσει την «Post».
Το 1971 εισάγεται στο χρηματιστήριο, γράφει όμως ιστορία τον επόμενο χρόνο, όταν ο διευθυντής σύνταξης Μπεν Μπράντλι ρισκάρει τη φήμη της εφημερίδας και εμπιστεύεται τους ρεπόρτερ Μπομπ Γούντγουορντ και Καρλ Μπέρνσταϊν, που σε μια σειρά μακροσκελή άρθρα αποκαλύπτουν την ιστορία πίσω από μια διάρρηξη στα γραφεία της Εθνικής Επιτροπής του Δημοκρατικού Κόμματος.
Οι πέντε συλληφθέντες δεν κατηγορούνται απλώς γιατί προσπάθησαν να μπουν παράνομα στο κτίριο Γουότεργκεϊτ αλλά και γιατί σχετίζονταν με την προεκλογική εκστρατεία του Νίξον και προσπάθησαν να τοποθετήσουν πομπούς παρακολούθησης στο κτίριο. Οι αποκαλύψεις γίνονται με τη βοήθεια από το «Βαθύ Λαρύγγι», τον Μαρκ Φελτ, τότε υπ' αριθμόν 2 του FBI, η ταυτότητα του οποίου αποκαλύφθηκε 33 χρόνια μετά. Οι καταγγελίες όμως δεν τελειώνουν εκεί. Οι δύο δημοσιογράφοι υποστηρίζουν ότι η επιτροπή του κυβερνώντος κόμματος που ήταν υπεύθυνη για την εκστρατεία επανεκλογής του Νίξον όχι μόνο κατασκόπευε τους πολιτικούς αντιπάλους του αλλά για τον σκοπό αυτόν χρησιμοποιούσε μυστικά κυβερνητικά κονδύλια.
Με τις αποκαλύψεις της η «Post» συγκλονίζει την Αμερική. Παρά την αναταραχή, ο Νίξον επανεκλέγεται, νέα επιβαρυντικά στοιχεία όμως βγαίνουν συνεχώς στην επιφάνεια και το 1973 αναγκάζεται να αποδεχθεί τις ευθύνες του και λίγο αργότερα υποβάλλει την παραίτησή του, υπό την απειλή της παραπομπής του σε δίκη. Για την εξαίρετη δουλειά τους οι Μπέρνσταϊν και Γούντγουορντ εντάχθηκαν στο Πάνθεον της δημοσιογραφίας και κέρδισαν το βραβείο Πούλιτζερ.
Ως το 1977 η εφημερίδα πουλάει τον τελευταίο ραδιοσταθμό της. Το 1979 αναλαμβάνει τα ηνία ο 33χρονος γιος της Κάθριν Ντόναλντ, ενώ τον επόμενο χρόνο η αξιοπιστία της δέχεται βαρύ πλήγμα. Η ρεπόρτερ Τζάνετ Κούκγουον κερδίζει όχι μόνο το Πούλιτζερ αλλά και τα εύσημα του παγκόσμιου Τύπου για ένα κομμάτι της με τίτλο «Ο κόσμος του Τζίμι» που πραγματεύεται τη ζωή ενός 8χρονου ηρωινομανούς στους δρόμους της Ουάσιγκτον, για να αποδειχθεί όμως ότι η ιστορία της είναι ανύπαρκτη.
Το 1996 η «Washington Post» πέρασε στην ψηφιακή εποχή αποκτώντας τη δική της ιστοσελίδα, ενώ το 2008 αναλαμβάνει ως εκδότρια η εγγονή της Κάθριν Γκράχαμ Κάθριν Γουέιμαουθ.
Και ύστερα ήρθε (ξανά) η κρίση. Στα τέλη της δεκαετίας του 2000 η κυκλοφορία του ιστορικού και διάσημου αυτού τίτλου, όπως και των υπολοίπων εντύπων, έπεσε δραματικά. Οπως όμως δήλωσε εκπρόσωπος της οικογένειας Γκράχαμ, στο σύνηθες μαχητικό της πνεύμα, μετά την είδηση-«βόμβα» για την αγορά της από τον Μπέζος, «η "Washington Post" θα επιβίωνε στην ιδιοκτησία της τρέχουσας εταιρείας και θα ήταν κερδοφόρα στο μέλλον. Εμείς όμως θέλαμε να κάνουμε πολύ περισσότερα από το να επιβιώσουμε...».

Δημοσιεύτηκε στο HeliosPlus στις 6 Αυγούστου 2013

Τρίτη, 6 Αυγούστου 2013

Φλέρυ Νταντωνάκη - Η μικρή Ραλλού



Φλέρυ Νταντωνάκη - Η Μικρή Ραλλού
Μουσική: Μανος Χατζιδάκις
Ποίηση: Νίκος Γκάτσος

Δευτέρα, 5 Αυγούστου 2013

Ποιος είναι ο εκδότης Βρυώνης στον οποίο φέρεται να εκποιείται ο 902 - Στο νεοδιαπλεκόμενο σύστημα Σαμαρά ο πρ. όμιλος του ΚΚΕ

....επιτέλους νίκησε το εργατικό κίνημα!!! Ζήτω ο καπιταλισμός σύντροφοι... Θα σηκωθούν ο Μαρξ, ο Λένιν ίσως και ο Στάλιν και θα σας βαρούν όλοι μαζί εκεί στον Περισσό!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ENIKOS.GR-Ο Βρυώνης αγόρασε τον 902

Nέος ιδιοκτήτης στον 902. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του enikos.gr, ο τηλεοπτικός σταθμός που ανήκε στο ΚΚΕ, πέρασε στην κυριότητα του Φίλιππου Βρυώνη.
Υπενθυμίζεται ότι ο Βρυώνης είναι ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού Extra 3.

(ΠΗΓΗ: http://www.enikos.gr/)

Από παλαιότερο ρεπορτάζ της Αυγής (10 Φεβρουαρίου 2013):
Το μακρύ χέρι του Σαμαρά στα μίντια
* Με μοχλό το ΣΔΟΕ στήνει νέα «διαπλοκή» και κανάλια
* Μαρινάκης, Μελισσανίδης και Βρυώνης οι νέοι βαρώνοι
Σχέδιο ολοκληρωτικού ελέγχου των media και της ενημέρωσης του ελληνικού λαού, εκπονείται από το πολιτικο- μιντιακό επιτελείο του Αντ.Σαμαρά, με μοχλό το ΣΔΟΕ και με στόχο τη δημιουργία νέας, "γαλάζιας διαπλοκής", που εκτός των άλλων θα χρησιμεύσει και ως όχημα συνεννοήσεων του πρωθυπουργού με τη διαπλοκή της παλαιάς εποχής. Το σχέδιο Σαμαρά για τα μίντια εντάσσεται στον διακηρυγμένο στόχο του για τη συγκρότηση νέας παράταξης.

Η νέα βαρωνεία στον χώρο των media φαίνεται ότι εγκαινιάζεται -κατά τραγική σύμπτωση- από τον προς πώληση τηλεοπτικό σταθμό 902 του ΚΚΕ, πανελλαδικής εμβέλειας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη έχουν γίνει συζητήσεις στελεχών του ΚΚΕ με πρόσωπα της "Ζούγκλας" Τριανταφυλλόπουλου, ο οποίος εμφανίζεται εκ των επικεφαλής εγχειρήματος για τη δημιουργία πανελλαδικού καναλιού. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Μ. Τριανταφυλλόπουλος συναντήθηκε προσφάτως με το Σαμαρά.
Ήδη ο Τριανταφυλλόπουλος βρίσκεται σε επαφές με δημοσιογράφους προκειμένου να τους προσλάβει στο κανάλι. Το πορτοφόλι, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, είναι του επιχειρηματία Φίλιππου Βρυώνη, από την ομάδα των επιχειρηματιών που συνόδευσαν το Σαμαρά στο Κατάρ πρόσφατα, κληρονόμος της Alma Atermon που δραστηριοποιείται στην υπαίθρια διαφήμιση, αφανής βασικός μέτοχος του τηλεοπτικού σταθμού Extra 3, και όπως λέγεται, με "άνοιγμα" στο δημόσιο ύψους δεκάδων εκατ. ευρώ.
Ανάμεσα στα νέα τζάκια της διαπλοκής φιγουράρει ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης, ο οποίος εδώ και καιρό έχει δημιουργήσει έναν μίνι μιντιακό Όμιλο, με "ναυαρχίδα" την εβδομαδιαία εφημερίδα "Παραπολιτικά", η οποία συχνά αναλαμβάνει τη "βρόμικη δουλειά " του Μαξίμου. Έπεται ραδιοφωνικός σταθμός και επίκειται άμεσα τηλεοπτικό περιοδικό.
Σε δεύτερο πλάνο μεταξύ των χρηματοδοτών βρίσκεται και ο Δ. Μελισσανίδης, με τον οποίο ο πρωθυπουργός έχει στενές σχέσεις και, όπως φαίνεται, διατηρεί το προβάδισμα στην εξαγορά του χρυσοφόρου ΟΠΑΠ.
Όπως έχει γίνει γνωστό, κατά τη διάρκεια των συζητήσεων του ΚΚΕ και με άλλους ενδιαφερόμενους, το κόμμα έχει βγάλει προς πώληση τον τηλεοπτικό 902 έναντι 10 εκατ. ευρώ, όμως συμβιβάζεται και στα 7. Εξ αυτών, τα 4 για την άδεια και τα 3 για τον μηχανολογικό εξοπλισμό και τις υποδομές δικτύου. 
Κατά μια απροσδόκητη τροπή των πολιτικών πραγμάτων, ένας τηλεοπτικός σταθμός που παραχωρήθηκε για τις ανάγκες ενός κομμουνιστικού κόμματος μπορεί να αποτελέσει τον σταθμό της πιο άγριας νεοφιλελεύθερης επίθεσης.
(ΠΗΓΗ: http://archive.avgi.gr/
ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ: http://gkdata.gr/)


ΣΧΟΛΙΟ Α.Α.: Η ειρωνεία της ακρονεοφιλελεύθερης ισοπέδωσης στα χρόνια της μνημονιακής χολέρας - όχι μόνο χάνεται ο ραδιοτηλεοπτικός δίαυλος μίας εντελώς διαφορετικής άποψης όπως αυτή εκφέρεται από την ιδεολογική πλατφόρμα του ΚΚΕ, όχι μόνο το ΚΚΕ αναγκάζεται να εξευτελιστεί πολιτικά με την απόλυση εργαζομένων του (οδηγώντας εμπράκτως στα σκουπίδια τους όποιους ιδεολογικούς αγώνες του με το να αναγκάζεται να προβαίνει σε πράξεις που αγωνίζεται να αντιπαλέψει όταν πραγματοποιούνται από άλλες επιχειρήσεις) αλλά έμελλε ο συγκεκριμένος φορέας και οι συχνότητες να εκποιηθούν σε κομμάτι του νεότευκτου διαπλεκόμενου συστήματος που ετοιμάζει η πιο βρώμικη και πρωτίστως ανελλήνιστη εκδοχή της κομματικής σαπίλας. Πιθανότατα ο προσδιορισμός "βρώμικη" στην "εκδοτική κάστα" να θεωρείται πλεονασμός, όμως όταν έχουμε να κάνουμε με τους σφουγγοκωλάριους της αμιγώς σα(χλα)μαρικής φάρας θεωρούμε ότι επιβάλλεται να υπερτονίζεται, όσο αυτονόητος κι αν ακούγεται.


______________________

Πέμπτη, 1 Αυγούστου 2013

Το ρωσικό facebook προσφέρει δουλειά στον Σνόουντεν


snoouden
Ο ιδρυτής του Vkontakte, του μεγαλύτερου ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης της Ρωσίας, πρότεινε σήμερα στον Αμερικανό πρώην σύμβουλο των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ Έντουαρντ Σνόουντεν να εργαστεί για αυτόν.
“Προσκαλούμε τον Έντουαρντ Σνόουντεν στην Αγία Πετρούπολη και θα χαρούμε εάν αποφασίσει να ενταχθεί στην ομάδα των διακεκριμένων τεχνικών πληροφορικής που διαθέτουμε” έγραψε ο Πάβελ Ντούροφ στη σελίδα του στο αποκαλούμενο και “ρωσικό Facebook”.
“Δεν υπάρχει κάποια πιο δημοφιλής εταιρεία πληροφορικής στην Ευρώπη. Πιστεύω ότι θα τον ενδιαφέρει η ιδέα να ασχοληθεί με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών μας”, πρόσθεσε.
Το Vkontakte είναι το δημοφιλέστερο δίκτυο της Ρωσίας, με περισσότερους από 100 εκατομμύρια χρήστες.

_____________________
01.08.2013

Τέλος για το καθημερινό φύλλο της «Βραδυνής» θα συνεχίσει να κυκλοφορεί την κυριακάτικη έκδοσή της



Ανακοινώθηκε σήμερα στους στους εργαζόμενους της εφημερίδας «Βραδυνή» ότι το καθημερινό φύλλο αναστέλλει την έκδοσή του και αύριο Παρασκευή 2 Aυγούστου, θα κυκλοφορήσει το τελευταίο.

Η εφημερίδα θα συνεχίσει να κυκλοφορεί την κυριακάτικη έκδοσή της.



_________________
REPORTER |
01.08.2013
Άνθρωποι και Φύση πάνω από τα κέρδη

Εφημερίδα "Ελληνική Πολιτεία"

Εφημερίδα "Ελληνική Πολιτεία"

Ελληνική Πολιτεία

Το Διάταγμα για τον τρόπο εκλογής πληρεξουσίων, που θα συγκροτούσαν την Δ’ Εθνική Συνέλευση, τυπώθηκε από το τυπογραφείο του Ναυπλίου στις 4/3/1829.

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»
http://www.et.gr/et/istorik-anadrom/fek_images2/efhmeris_genikh.jpg/view

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»

Η «Γενική Εφημερίς της Ελλάδος» υπήρξε η πιο οργανωμένη και μακρόβια εφημερίδα της περιόδου του Αγώνα. Εκδόθηκε για επτά χρόνια (από το 1825 έως το 1832) και κυκλοφόρησαν 597 φύλλα (2.762 σελίδες).

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'
Το Mουσείο λειτουργεί από το 1997 στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας http://www.diki.gr/museum/EL/city/chronos.asp?year=1898

Εφημερίδα 'Θεσσαλία'



Η εφημερίδα Θεσσαλία κυκλοφόρησε στις 25 Μαΐου 1898, την ημέρα ακριβώς της αποχώρησης από την πόλη των τουρκικών στρατευμάτων. Έκτοτε κυκλοφορεί αδιάλειπτα και είναι η μακροβιότερη επαρχιακή εφημερίδα. Αναδείχθηκε σε μια από τις σημαντικότερες εφημερίδες της ελληνικής περιφέρειας, με πολλούς ανταποκριτές και συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό και με μεγάλη κυκλοφορία.
Το 1914 την έκδοση και διεύθυνση της Θεσσαλίας ανέλαβε ο δημοσιογράφος Τάκης Οικονομάκης, δημοτικιστής και πρωτεργάτης του εργατικού κινήματος, ο οποίος έδωσε στην εφημερίδα φιλελεύθερο προσανατολισμό. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η Θεσσαλία στη διάρκεια της γερμανικής κατοχής, καθώς με τα καυστικά άρθρα της εναντίον των Γερμανών εμψύχωνε την τοπική κοινωνία και εξόργιζε τις γερμανικές αρχές. Η στάση αυτή οδήγησε στην απόπειρα σύλληψης του Οικονομάκη το 1944, ο οποίος ωστόσο πέθανε από καρδιακή προσβολή, προτού πέσει στα χέρια των κατοχικών αρχών. Μετά το θάνατο του Οικονομάκη και στη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου η εφημερίδα ακολούθησε ένα δεξιό προσανατολισμό, γεγονός που οδήγησε σε μεγάλη πτώση της κυκλοφορίας της. Την περίοδο 1953-1965, οι συντάκτες της ανέλαβαν την έκδοση και τη διαχείρισή της με αποτέλεσμα να αποκαταστήσουν και πάλι την κυκλοφορία της. Το 1990 την εφημερίδα αγόρασε ο βιομήχανος Κ. Λούλης, ο οποίος την πούλησε το 1996 σε όμιλο επιχειρηματιών.
"Βόλος, ένας αιώνας. Από την ένταξη στο ελληνικό κράτος (1881) έως τους σεισμούς (1955)", Εκδόσεις Βόλος, Βόλος 1999.
Αρχείο Ζημέρη, ΔΗ.Κ.Ι..

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'Το Μουσείο λειτουργεί από το 1997 στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας (Α' Βιομηχανική Περιοχή Βόλου). Δεσπόζουσα θέση στο χώρο του κατέχουν οι μηχανές που εξασφάλιζαν την παραγωγή της εφημερίδας από το 1898 έως το 1990.

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1940.
Δημοτικό Κέντρο Ιστορίας και Τεκμηρίωσης Βόλου

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1902.

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1902.

η αρχαιότερη εφημερίδα

Εφημερίδες - Ραδιόφωνα κ.ά.

Εφημερίδες Athens News Η έκδοση στο Internet των Athens News. Η μοναδική ημερήσια ελληνική εφημερίδα που εκδίδεται στα Αγγλικά. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ Ημερήσια νέα, άρθρα και αγγελίες από την Καθημερινή, μια αθηναϊκή ημερήσια εφημερίδα. TO BHMA OnLine Έκδοση στο Internet άλλης μιας αθηναϊκής εφημερίδας. E on-line (Ελευθεροτυπία) Η πρώτη ελληνική εφημερίδα στο Internet. ΤΑ ΝΕΑ Έκδοση στο Internet μιας από τις δημοφιλέστερες ελληνικές εφημερίδες. EXPRESS Η πρώτη ελληνική οικονομική εφημερίδα στο Internet. ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Άλλη μια οικονομική και επιχειρηματική εφημερίδα στο Internet. Στο αρχείο της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ μπορεί να βρεθεί ένα πλήθος οικονομικών και επιχειρηματικών πληροφοριών. New Europe Η "New Europe" είναι μια διεθνής οικονομική εφημερίδα με ειδήσεις από χώρες της ανατολικής Ευρώπης. Περιλαμβάνει profiles πολλών ανερχόμενων αγορών και πληροφορίες σχετικά με το "New Europe Network." Νέοι Αγώνες Η έκδοση στο Internet μιας εφημερίδας των Ιωαννίνων. Παρέχει τοπικά νέα, αθλητικά, αγγελίες και τοπικές πληροφορίες. ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ Η ηλεκτρονική έκδοση της γνωστής πρωινής εφημερίδας. Υπηρεσίες Τύπου Συλλογή ημερήσιων νέων από το HRI Τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και την Κύπρο. Τα νέα παρέχονται από διάφορες υπηρεσίες τύπου. Παρέχεται από το Hellenic Resources Institute. Στις πηγές περιλαμβάνονται: COSMOS, Λόγος(Κύπρος), Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων Καθημερινά Ελληνικά νέα που παρέχονται από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων το Μακεδονικό Πρακτoρείο Ειδήσεων παρέχει πολιτικές, πολιτισμικές και οικονομικές ειδήσεις και πληροφορίες για γεγονότα στην Ελλάδα καθώς και σε ολόκληρο τον κόσμο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε θέματα των Βαλκανίων, της Ανατολικής Ευρώπης και της περιοχής της Μαύρης Θάλασσας. ΑΝΤΙ Η έκδοση στο Internet ενός γνωστού ελληνικού πολιτικού περιοδικού. Παρέχονται και Αγγλικές στήλες. FLASH 9.61 Ένας αθηναϊκός ραδιοφωνικός σταθμός, παρουσιάζει το "studio" του στο Internet. Ειδήσεις, πληροφορίες για το σταθμό και σχόλια από το προσωπικό του. Ράδιο Παλαμά Συνδεθείτε με τη Λάρισσα και ακούστε ελληνική μουσική και ειδήσεις. Μετάδοση με RealAudio από το Ράδιο Παλαμά, ένα ραδιοφωνικό σταθμό από τη Λάρισα. ΣΚΑΙ On Line Τα τελευταία νέα, ανανεώνονται ανά ώρα. Παρέχεται από το ΣΚΑΙ και τον Webads.

EΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
www.magikokouti.gr
www.kepeme.blogspot.com
http://www.yfos-magazine.gr
http://www.lexima.gr/lxm/read-863.html
http://www.in.gr
http://www.estiabookstore.gr/estia/HestiaBookStore_Main.asp
http://www.avgi.gr/nea-avgi/main_page.asp
http://lousios.blogspot.com
http://genesis.ee.auth.gr/dimakis/Yfos/Yfos.html
http://find.in.gr/index.php?q=περιοδικο%20ΥΦΟΣ&u=www.philology.gr/magazines/yfos.html
http://find.in.gr/index.php?q=περιοδικο%20ΥΦΟΣ&u=www.in.gr/books/yfos/
http://arkadikovima.blogspot.com
http://arkadiko.blogspot.com
http://aivalis.blogspot.com

Αρχειοθήκη ιστολογίου