~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........................... Διαδικτυακή περιοδική έκδοση για τα μέσα μαζικής επικοινωνίας * με ειδήσεις * άρθρα * υπεύθ. σύνταξης: Πάνος Σ. Αϊβαλής *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

email:kepeme@gmail.com
_________________________________________________________________________________________________________________________

«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…». Γκαίτε

~~~

...................."Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"

........................................................."Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει" Γιώργος Σεφέρης [1900-1971]

Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2014

Το μέλλον της τηλεόρασης

Oι 6 κρίσιμες τάσεις που θα επιφέρουν μεγάλες αλλαγές στο χώρο της τηλεόρασης.

Τις 6 κρίσιμες τάσεις που θα επιφέρουν μεγάλες αλλαγές στο χώρο της τηλεόρασης καταγράφει η μελέτη Ericsson Media Vision 2020.

Το 2020 το παγκόσμιο τοπίο θα περιλαμβάνει 9 δισεκατομμύρια ανθρώπους, περισσότερες από 8 δισεκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας και 1,5 δισεκατομμύριο νοικοκυριά με ψηφιακή τηλεόραση, με την αναλογική σχεδόν να αποτελεί παρελθόν. Το όραμα της Διαδικτυωμένης Κοινωνίας θα έχει πραγματωθεί, καθώς περισσότερες από 50 δισεκατομμύρια συνδεδεμένες συσκευές, εκ των οποίων τα 15 δισεκατομμύρια θα παρέχουν δυνατότητες βίντεο, θα στηρίζονται σε δίκτυα mobile IP (internet protocol) που κυριαρχούνται από το βίντεο.

Αυτή είναι η εικόνα μιας νέας εποχής ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας που σχηματίζεται από την έκθεση Media Vision 2020 της Ericsson Η στρατηγική ανάλυση χαρτογραφεί τις μελλοντικές εξελίξεις στη βιομηχανία της τηλεόρασης και των Μέσων για τα έξι επόμενα χρόνια και καταδεικνύει ότι η βιομηχανία της τηλεόρασης θα αξίζει περί τα 750 δις δολάρια μέχρι το 2020.

Η μελέτη Media Vision 2020 βασίζεται σε περισσότερους από έξι μήνες ερευνών, μέσα από τη συντονισμένη προσπάθεια εκατοντάδων μελλών της Ericsson σε παγκόσμιο επίπεδο. Περιλαμβάνει στατιστικά δεδομένα, αναλυτικά ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις με άτομα, ομάδες ενδιαφέροντος, στελέχη της βιομηχανίας και καταναλωτές.

Στην τελική εικόνα περιέχονται βασικές πεποιθήσεις και παραδοχές, ο χρόνος και η εφαρμογή των οποίων θα ποικίλει ανάλογα με την υποδομή και την οικονομική ανάπτυξη σε διάφορες περιοχές. Στις προηγμένες αγορές, όπως η Δυτική Ευρώπη και οι ΗΠΑ, προβλέπεται ότι μέχρι το 2020 θα έχουν λάβει χώρα οι παρακάτω εξελίξεις:

1.Η Διαδικτυωμένη Κοινωνία θα έχει πραγματωθεί – 15 δισεκατομμύρια συσκευών με δυνατότητες βίντεο θα είναι συνδεδεμένες μέσω broadband IP, μεταβάλλοντας οριστικά την εμπειρία κατανάλωσης τηλεοπτικού περιεχομένου. Οι κινητές ευρυζωνικές συνδέσεις θα είναι ουσιώδεις για κάθε περιοχή του κόσμου και θεμελιώδεις για τις αναπτυσσόμενες περιοχές.

2.Ο συνδυασμός περιεχομένου και υπηρεσιών παραμένει η καλύτερη ευκαιρία – Οι καταναλωτές προτιμούν την απλότητα και επιθυμούν ενιαίες χρεώσεις και λογαριασμούς. Ωστόσο, η βασική ανάγκη για ευρυζωνικότητα θα διαχωρίσει την προσφορά πρόσβασης από την προσφορά περιεχομένου.

3.OTT παράδοση για όλους – Η over-the-top παράδοση τηλεοπτικού περιεχομένου στον καταναλωτή θα γίνει δυνατή για όλους τους παρόχους τηλεοπτικών υπηρεσιών και τους ιδιοκτήτες περιεχομένου, συμπληρώνοντας και εμπλουτίζοντας τις καθιερωμένες πλατφόρμες μετάδοσης.

4.Η on-demand πρόσβαση θα εξισωθεί με τη ζωντανή/γραμμική – Η μετάδοση μέσω IP θα επιταχύνει την υπάρχουσα τάση των καταναλωτών για on-demand πρόσβαση στο περιεχόμενο, η οποία φτάνει στο 50% της συνολικής κατανάλωσης.

5.Οι νεοεισερχόμενοι φέρνουν νέες επενδύσεις – Η ραγδαία ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας και η εξάπλωση σε περισσότερο πληθυσμό, σε συνδυασμό με την αύξηση των συνδεδεμένων συσκευών, μπορεί να καταστήσει τα οικοσυστήματα συσκευών και ανθρώπων ισχυρούς διαμορφωτές του τηλεοπτικού περιεχομένου.

6.Τα έσοδα της αγοράς θα ανέλθουν στα 750 δις δολάρια – σημαντική άνοδος από τα 530 δις του 2013. Η κατανομή των εσόδων θα μετατοπιστεί μεταξύ ιδιοκτητών περιεχομένου, ραδιοτηλεοπτικών φορέων, παρόχων τηλεοπτικών υπηρεσιών και παρόχων δικτύων, ιδίως καθώς οι εταιρείες θα εστιάζουν περισσότερο στη διαφήμιση.

"Το μέλλον δεν είναι σίγουρο αλλά η κατεύθυνση και οι τάσεις είναι ξεκάθαρες. Οι κανόνες της τηλεόρασης αλλάζουν και είναι ιδιαιτέρως σημαντικό για τους πελάτες μας να επανεκτιμήσουν τις στρατηγικές τους για την επιτυχία", είπε ο Per Borgklint, Senior Vice President και Head of Business Unit Support Solutions στην Ericsson. «Ελπίζουμε ότι μοιραζόμενοι το όραμα του Media Vision 2020 και τα σημαντικά κριτήρια στα οποία καταλήξαμε, θα βοηθήσουμε τη βιομηχανία των Μέσων να ανταπεξέλθει με επιτυχία στις νέες απαιτήσεις και να προσφέρει στους καταναλωτές καλύτερο περιεχόμενο στο μέλλον. Συνδυάσαμε την ευρεία κατανόηση και εμπειρία μας στην τηλεοπτική αγορά με αναλυτική ποσοτική έρευνα για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες στο ταχέως εξελισσόμενο οικοσύστημά μας».

Για να μπορέσουν οι παράγοντες του κλάδου να αξιοποιήσουν αυτό το όραμα και να οικοδομήσουν στρατηγικές για την επιτυχία το 2020, η Ericsson έχει ξεχωρίσει τα βασικά κριτήρια, που θα λειτουργήσουν ως παράγοντες αλλαγής και διαμορφωτές ευκαιριών, τα οποία αποκαλούνται Game Changers και θα παρουσιαστούν διεξοδικότερα καθ’ όλη τη διάρκεια του 2014:

•Διαρκώς εξελισσόμενη εμπειρία
•Η επιτακτικότητα του IP
•Brand-casting
•Μετασχηματισμός των μοντέλων κατανάλωσης και των πακέτων μετάδοσης
•Προσέγγιση της τηλεόρασης μέσα από το διαδίκτυο και την τεχνολογία νέφους
•Νέα κεφάλαια και νέοι παράγοντες στην αγορά
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εφημερίδα "Ελληνική Πολιτεία"

Εφημερίδα "Ελληνική Πολιτεία"

Ελληνική Πολιτεία

Το Διάταγμα για τον τρόπο εκλογής πληρεξουσίων, που θα συγκροτούσαν την Δ’ Εθνική Συνέλευση, τυπώθηκε από το τυπογραφείο του Ναυπλίου στις 4/3/1829.

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»
http://www.et.gr/et/istorik-anadrom/fek_images2/efhmeris_genikh.jpg/view

«Γενική Εφημερίς της Ελλάδος»

Η «Γενική Εφημερίς της Ελλάδος» υπήρξε η πιο οργανωμένη και μακρόβια εφημερίδα της περιόδου του Αγώνα. Εκδόθηκε για επτά χρόνια (από το 1825 έως το 1832) και κυκλοφόρησαν 597 φύλλα (2.762 σελίδες).

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'
Το Mουσείο λειτουργεί από το 1997 στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας http://www.diki.gr/museum/EL/city/chronos.asp?year=1898

Εφημερίδα 'Θεσσαλία'



Η εφημερίδα Θεσσαλία κυκλοφόρησε στις 25 Μαΐου 1898, την ημέρα ακριβώς της αποχώρησης από την πόλη των τουρκικών στρατευμάτων. Έκτοτε κυκλοφορεί αδιάλειπτα και είναι η μακροβιότερη επαρχιακή εφημερίδα. Αναδείχθηκε σε μια από τις σημαντικότερες εφημερίδες της ελληνικής περιφέρειας, με πολλούς ανταποκριτές και συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό και με μεγάλη κυκλοφορία.
Το 1914 την έκδοση και διεύθυνση της Θεσσαλίας ανέλαβε ο δημοσιογράφος Τάκης Οικονομάκης, δημοτικιστής και πρωτεργάτης του εργατικού κινήματος, ο οποίος έδωσε στην εφημερίδα φιλελεύθερο προσανατολισμό. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η Θεσσαλία στη διάρκεια της γερμανικής κατοχής, καθώς με τα καυστικά άρθρα της εναντίον των Γερμανών εμψύχωνε την τοπική κοινωνία και εξόργιζε τις γερμανικές αρχές. Η στάση αυτή οδήγησε στην απόπειρα σύλληψης του Οικονομάκη το 1944, ο οποίος ωστόσο πέθανε από καρδιακή προσβολή, προτού πέσει στα χέρια των κατοχικών αρχών. Μετά το θάνατο του Οικονομάκη και στη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου η εφημερίδα ακολούθησε ένα δεξιό προσανατολισμό, γεγονός που οδήγησε σε μεγάλη πτώση της κυκλοφορίας της. Την περίοδο 1953-1965, οι συντάκτες της ανέλαβαν την έκδοση και τη διαχείρισή της με αποτέλεσμα να αποκαταστήσουν και πάλι την κυκλοφορία της. Το 1990 την εφημερίδα αγόρασε ο βιομήχανος Κ. Λούλης, ο οποίος την πούλησε το 1996 σε όμιλο επιχειρηματιών.
"Βόλος, ένας αιώνας. Από την ένταξη στο ελληνικό κράτος (1881) έως τους σεισμούς (1955)", Εκδόσεις Βόλος, Βόλος 1999.
Αρχείο Ζημέρη, ΔΗ.Κ.Ι..

Μουσείο Εφημερίδας 'Η Θεσσαλία'Το Μουσείο λειτουργεί από το 1997 στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας (Α' Βιομηχανική Περιοχή Βόλου). Δεσπόζουσα θέση στο χώρο του κατέχουν οι μηχανές που εξασφάλιζαν την παραγωγή της εφημερίδας από το 1898 έως το 1990.

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1940.
Δημοτικό Κέντρο Ιστορίας και Τεκμηρίωσης Βόλου

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1902.

Φύλλο της εφημερίδας Θεσσαλία, 1902.

η αρχαιότερη εφημερίδα

Εφημερίδες - Ραδιόφωνα κ.ά.

Εφημερίδες Athens News Η έκδοση στο Internet των Athens News. Η μοναδική ημερήσια ελληνική εφημερίδα που εκδίδεται στα Αγγλικά. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ Ημερήσια νέα, άρθρα και αγγελίες από την Καθημερινή, μια αθηναϊκή ημερήσια εφημερίδα. TO BHMA OnLine Έκδοση στο Internet άλλης μιας αθηναϊκής εφημερίδας. E on-line (Ελευθεροτυπία) Η πρώτη ελληνική εφημερίδα στο Internet. ΤΑ ΝΕΑ Έκδοση στο Internet μιας από τις δημοφιλέστερες ελληνικές εφημερίδες. EXPRESS Η πρώτη ελληνική οικονομική εφημερίδα στο Internet. ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Άλλη μια οικονομική και επιχειρηματική εφημερίδα στο Internet. Στο αρχείο της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ μπορεί να βρεθεί ένα πλήθος οικονομικών και επιχειρηματικών πληροφοριών. New Europe Η "New Europe" είναι μια διεθνής οικονομική εφημερίδα με ειδήσεις από χώρες της ανατολικής Ευρώπης. Περιλαμβάνει profiles πολλών ανερχόμενων αγορών και πληροφορίες σχετικά με το "New Europe Network." Νέοι Αγώνες Η έκδοση στο Internet μιας εφημερίδας των Ιωαννίνων. Παρέχει τοπικά νέα, αθλητικά, αγγελίες και τοπικές πληροφορίες. ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ Η ηλεκτρονική έκδοση της γνωστής πρωινής εφημερίδας. Υπηρεσίες Τύπου Συλλογή ημερήσιων νέων από το HRI Τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και την Κύπρο. Τα νέα παρέχονται από διάφορες υπηρεσίες τύπου. Παρέχεται από το Hellenic Resources Institute. Στις πηγές περιλαμβάνονται: COSMOS, Λόγος(Κύπρος), Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων Καθημερινά Ελληνικά νέα που παρέχονται από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων το Μακεδονικό Πρακτoρείο Ειδήσεων παρέχει πολιτικές, πολιτισμικές και οικονομικές ειδήσεις και πληροφορίες για γεγονότα στην Ελλάδα καθώς και σε ολόκληρο τον κόσμο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε θέματα των Βαλκανίων, της Ανατολικής Ευρώπης και της περιοχής της Μαύρης Θάλασσας. ΑΝΤΙ Η έκδοση στο Internet ενός γνωστού ελληνικού πολιτικού περιοδικού. Παρέχονται και Αγγλικές στήλες. FLASH 9.61 Ένας αθηναϊκός ραδιοφωνικός σταθμός, παρουσιάζει το "studio" του στο Internet. Ειδήσεις, πληροφορίες για το σταθμό και σχόλια από το προσωπικό του. Ράδιο Παλαμά Συνδεθείτε με τη Λάρισσα και ακούστε ελληνική μουσική και ειδήσεις. Μετάδοση με RealAudio από το Ράδιο Παλαμά, ένα ραδιοφωνικό σταθμό από τη Λάρισα. ΣΚΑΙ On Line Τα τελευταία νέα, ανανεώνονται ανά ώρα. Παρέχεται από το ΣΚΑΙ και τον Webads.

EΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
www.magikokouti.gr
www.kepeme.blogspot.com
http://www.yfos-magazine.gr
http://www.lexima.gr/lxm/read-863.html
http://www.in.gr
http://www.estiabookstore.gr/estia/HestiaBookStore_Main.asp
http://www.avgi.gr/nea-avgi/main_page.asp
http://lousios.blogspot.com
http://genesis.ee.auth.gr/dimakis/Yfos/Yfos.html
http://find.in.gr/index.php?q=περιοδικο%20ΥΦΟΣ&u=www.philology.gr/magazines/yfos.html
http://find.in.gr/index.php?q=περιοδικο%20ΥΦΟΣ&u=www.in.gr/books/yfos/
http://arkadikovima.blogspot.com
http://arkadiko.blogspot.com
http://aivalis.blogspot.com

Αρχειοθήκη ιστολογίου